Attrezzatura di parcheghju à sollevamentu verticale: decifrà a "svolta ascendente" di e difficultà di parcheghju urbanu

À l'entrata di u garage sutterraniu di un centru cummerciale in Lujiazui, Shanghai, una berlina nera hè entrata pianu pianu in a piattaforma elevatrice circulare. In menu di 90 secondi, u bracciu roboticu avia alzatu costantemente u veiculu finu à u parcheghju viotu à u 15esimu pianu; À u listessu tempu, un altru ascensore chì porta u pruprietariu di a vittura scende à una velocità costante da u 12esimu pianu - questu ùn hè micca una scena di un filmu di fantascienza, ma un "dispositivu di parcheghju verticale à ascensore" cutidianu chì diventa sempre più cumunu in e cità cinesi.

Attrezzatura di parcheghju di sollevamentu verticale

Stu dispusitivu, cunnisciutu cumunamente cum'è "stile ascensore" torre di parcheghju", hè diventatu a chjave per risolve u "dilema di parcheghju" di a cità cù u so cuncepimentu disruptive di "dumandà spaziu da u celu". I dati mostranu chì u numeru di vitture in Cina hà superatu i 400 milioni, ma ci hè una mancanza di più di 130 milioni di posti di parcheghju urbani. Mentre i parcheghji piatti tradiziunali sò difficiuli da truvà, e risorse terrestri diventanu sempre più scarse. L'emergenza di apparecchiature di sollevamentu verticalehà cambiatu u spaziu di parcheghju da "layout pianu" à "impilamentu verticale". Un solu inseme d'attrezzature copre una superficia di solu 30-50 metri quadrati, ma pò furnisce 80-200 posti di parcheghju. U tassu d'utilizazione di a terra hè 5-10 volte più altu ch'è i parcheghji tradiziunali, ciò chì tocca precisamente u "puntu di dulore spaziale" in a zona urbana centrale.

L'iterazione tecnologica hà ancu spintu stu dispusitivu da esse "utilizabile" à esse "facile da aduprà". I primi equipaghji di sollevamentu eranu spessu criticati per u so funziunamentu cumplessu è u longu tempu d'attesa. Oghje, i sistemi di cuntrollu intelligenti anu ottenutu un funziunamentu senza pilotu di u prucessu cumpletu: i pruprietarii di vitture ponu riservà posti di parcheghju attraversu una APP, è dopu chì u veiculu entra in l'entrata, i sistemi di rilevamentu laser è di ricunniscenza visuale cumpletanu automaticamente a rilevazione di e dimensioni è a scansione di sicurezza. U bracciu roboticu cumpleta u sollevamentu, a traduzzione è u almacenamentu cù una precisione millimetrica, è tuttu u prucessu ùn dura più di 2 minuti; Quandu si piglia a vittura, u sistema pianificherà automaticamente u parcheghju dispunibule più vicinu basatu annantu à u flussu di trafficu in tempu reale, è alzerà a cabina direttamente à u livellu di destinazione senza intervenzione manuale durante tuttu u prucessu. Alcuni dispositivi di fascia alta sò ancu cunnessi à a piattaforma di parcheghju intelligente di a cità, chì pò scambià dati di parcheghju cù i centri commerciali è l'edificii d'uffizii circundanti, ottenendu veramente l'ottimizazione di e risorse di parcheghju in un "ghjocu in tutta a cità".

Parcheghju cù ascensore verticaleL'installazioni sò diventate strutture di supportu di riferimentu in e zone urbane principali mundiali cum'è Qianhai in Shenzhen, Shibuya in Tokyo è Marina Bay in Singapore. Ùn sò micca solu strumenti per risolve u prublema di u parcheghju di l'ultimu chilometru, ma rimodellanu ancu a logica di l'usu di u spaziu urbanu - quandu a terra ùn hè più un "cuntinitore" per u parcheghju, l'intelligenza meccanica diventa un ponte di cunnessione, è a crescita verticale di e cità hà una nota più calda. Cù a prufonda integrazione di u 5G, a tecnulugia AI è a fabricazione di l'attrezzature, u futuru parcheghju cù ascensore verticaleL'equipaggiamentu pò integrà funzioni estese cum'è a nova carica d'energia è a manutenzione di i veiculi, diventendu un nodu di serviziu cumpletu per a vita cumunitaria. In a cità induve ogni centimetru di terra hè preziosu, sta "rivoluzione ascendente" hè appena cuminciata.


Data di publicazione: 8 d'aostu 2025