L'attrezzatura di parcheghju di puzzle di sollevamentu è scorrevule utilizza un pallet per alzà o scorri l'accessu à u veiculu

L'equipaggiu di parcheghju di puzzle di elevazione è sliding usa un pallet per alzà o scorre l'accessu à u veiculu, chì hè generalmente un modu quasi-unmanned, vale à dì, un modu di movimentu di una vittura dopu chì una persona abbanduneghja l'equipaggiu.L'equipaggiu di parcheghju di elevazione è sliding pò esse custruitu in l'aria aperta o sotterranea.

L'equipaggiu di parcheghju di elevazione è scorrevule hà i vantaghji di mantenimentu faciule è prezzu bassu.

https://www.jinguanparking.com/2-level-puzzle-parking-equipment-vehicle-parking-system-product/

Edizione di layout

Attrezzatura di parcheghju di puzzle di sollevamentu è scorrevule

1.1 Sicondu a disposizione di i parcheggi:

1) Disposizione di tutti i terreni: Ci sò dui, trè, quattru è cinque piani, in generale micca più di cinque, ma ci sò ancu sette o più, è certi anu ottenutu 18, ma a velocità di elevazione deve esse aumentata in quantu à u più bassu. pavimentu per assicurà i bisogni di l'usu di u Cliente.

2) Disposizione semi-sotterranea: Questa disposizione pò custruisce più spazii di parcheghju chè u pianu pienu, cù un altu sfruttamentu di u spaziu, ma un grande investimentu di custruzzione civile.

3) Arrangiamentu di riarrangiamentu: (Hè troppu perditore per stallà una sola fila, o duie fila, ma pò esse disposti in questu modu quandu ci sò parcheghji chì ponu parcheghju dui o più fila di veiculi.) Stu arrangiamentu pò esse fattu. usu pienu di l'aviò per riduce l'impronta di a strada, ma entra è fora di a vittura hè più fastidiosa.

1.2 Sicondu u metudu di elevazione:

1) Tippu di sollevamentu di corda di filu

2) Tipu di elevazione di a catena

3) Tippu di elevazione di u mutore

1.3 Sicondu a struttura di l'equipaggiu:

1) Tipu di struttura di quattru culonne: Stu tipu d'equipaggiu di parcheghju hà una bona stabilità di u quadru di struttura d'acciaio, una bona forza è rigidità, è hè sopratuttu adattatu per l'equipaggiu di elevazione è di parcheghju laterale multi-strati o riarrangati.

2) Tipu di struttura à dui pilastri, cunnisciutu ancu cum'è tipu di cantilever posteriore: U più grande vantaghju di stu tipu d'equipaggiu di parcheghju hè chì hà un largu campu di visione è un accessu còmode à a vittura.I svantaghji sò i requisiti stretti per a stabilità di l'operazione di l'equipaggiu è a forza, a rigidità è u disignu di u quadru strutturale.A maiò parte hè aduprata per l'equipaggiu di parcheghju di elevazione è scorrevule à dui livelli.


Tempu di post: May-04-2023