Chì sò i servizii di u fabricatore di u sistema di parcheggio meccanicu

Tutti sapemu chì u Sistema di Parcheghju Meccanicu hà assai vantaghji, cum'è una struttura simplice, un funziunamentu simplice, una cunfigurazione flessibile, una forte applicabilità di u situ, bassi requisiti di ingegneria civile, prestazioni affidabili è alta sicurezza, mantenimentu faciule, cunsumu d'energia bassu, cunservazione di energia è prutezzione ambientale. Allora hè più largamente utilizatu in diverse aree avà. Per quessa, i servizii di pre-vendita, in-vendita è dopu-vendita sò assai impurtanti.

Jinguan cum'è Republic Parking System fabricatore, cù più di 15 anni di sperienza di pruduzzione. I prughjetti sò stati largamente diffusi in 66 cità di 27 pruvince, municipalità è regioni autonome in Cina.Certi prudutti sò stati venduti in più di 10 paesi cum'è USA, Thailand, Japan, New Zealand, South Korea, Russia è India.Let's verificà ciò chì sò serviziu TOPTION inseme.

Pre vendita:Prima, eseguite un cuncepimentu prufessiunale secondu i disegni di u situ di l'equipaggiu è i requisiti specifici furniti da u cliente, furnisce una citazione dopu avè cunfirmatu i disegni di schema, è firmate u cuntrattu di vendita quandu e duie parti sò soddisfatte di a cunferma di citazione.

In vendita:Dopu avè ricivutu u depositu preliminare, furnisce u disegnu di a struttura di l'acciaio è principià a produzzione dopu chì u cliente cunfirma u disegnu.Durante tuttu u prucessu di produzzione, feedback u prugressu di produzzione à u cliente in tempu reale.

Dopu à a vendita:Fornemu à u cliente disegni detallati di installazione di l'equipaggiu è istruzioni tecniche.Se u cliente hà bisognu, pudemu mandà l'ingegnere à u situ per aiutà in u travagliu di stallazione.

U nostru cuncettu di serviziu:
Aumentà u numeru di parcheghju in l'area di parcheghju limitata per risolve u prublema di parcheghju.
Bassu costu relative.
Facile d'utilizà, simplice di uperà, affidabile, sicuru è veloce per accede à u veiculu.
Riduce l'accidenti di trafficu causati da u parcheghju in strada.
Aumenta a sicurità è a prutezzione di a vittura.
Migliurà l'aspettu di a cità è l'ambiente.

I nostri rapprisentanti di vendita vi offreranu servizii prufessiunali è e migliori suluzioni.
Persona di cuntattu: Catherine
Email: catherineliu@jgparking.com
Mob: 86 13921485735


Tempu di Postu: Mar-07-2023